Je klacht
We doen ons best om je altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Neem dan eerst contact op met je accountmanager. Die weet precies wat er bij jou speelt en kan je snel een passende oplossing bieden.
Komen jullie er samen niet uit? Dan horen we graag van je, zodat we kunnen blijven groeien en verbeteren. We beloven dat we je klacht met de grootste zorg en aandacht oppakken.
Hoe dien je een klacht in?
Een klacht indienen is eenvoudig. Vul het onderstaande klachtenformulier in en deel je ervaringen en zorgen met ons. We doen ons best om binnen twee werkdagen te reageren en samen met jou een passende oplossing te vinden. We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent met onze dienstverlening. Daarom doen we er alles aan om problemen op te lossen en je ervaring met Meneer Kooi te verbeteren.
Wil je toch graag een klacht indienen? Vul dan het onderstaande formulier in.
Meneer Kooi
Zeppelinlaan 2
9207 JG, Drachten
088 111 4000
hallo@meneerkooi.nl